Skip to main content

Обслужване на клиенти

Нашите обучения по Customer Care ще ви помогнат да изградите отлично клиентско обслужване и дългосрочни взаимоотношения. Те обхващат ключови техники за впечатляващо обслужване и базови умения за работа с крайни клиенти. Чрез практически насоки и ефективни стратегии ще повишите удовлетвореността на клиентите и ще изградите лоялност към вашия бизнес.

Ниво на активност: Ниско
Размер на група: 15
Продължителност: 8 сесии х 75 мин.
Място на провеждане: На закрито
Размер на отборите: 5 х 3
Сезон: Целогодишно

Още за програмата

Customer care теми:
„Отличното обслужване или как да впечатлите Вашите клиенти?“
„Базови умения за обслужване на крайни клиенти“
 и други
'); printWindow.document.close(); printWindow.focus(); });