Тийм Дивелъпмънт ЕООД
Каква е ролята на сътрудничество между отделите в една организация? Това можем да разберем с бизнес симулацията „Company Model“.
Бизнес симулация „Company Model“
В бизнес симулациите участниците упражняват умения си за работа в екип, вземане на решения и решаване на проблеми в симулирана бизнес среда. Екипите си сътрудничат за постигане на обща цел. Участниците трябва да управляват ресурси и да се справят с предизвикателствата, предоставяйки ценни прозрения за динамиката на бизнеса в реалния свят, като същевременно подобряват комуникационните и лидерските си умения.
„Company Model“ е бизнес симулация, в която всеки отбор подготвя своята тематична част от големия модел на компанията. Проектът се изготвя индивидуално според бизнеса на клиента и може да включва ценности, продукти, услуги или актуални кампании. Участниците работят с 2D и 3D елементи, следвайки специфични изисквания. Отборите развиват стратегическо мислене и комуникация, като разменят ресурси, но не могат да сглобяват частите предварително. В края на програмата всички части се съединяват в цялостен модел, който се анализира за ефективност и синергия.
OUTCOMES:
Boosted Creativity & Innovation
Trust-Building
Relationship Building & Networking
Problem Solving Adaptability & Flexibility
Improve Communication
Achieving a common goal for all teams
Clearer Roles & Responsibilities