Skip to main content

WORKSHOPS & КОРПОРАТИВНИ ОБУЧЕНИЯ 

Team Development Ltd. предлага интегрирани решения за прилагане на ключови знания, умения и способности за индивидуално, екипно и организационно развитие. Всяка бизнес промяна или трансформация в организацията, която повлиява работата на екипа изисква стратегия, установяване на процес и комуникация.

Workshops

Кога за последен път екипът ви се събра, за да обсъди защо правите това, което правите на фундаментално ниво? Какво ви мотивира? Какви ценности ви водят? Как ще изглежда светът, когато успеете? Отговорите на тези големи въпроси предлагат визия за вашите поддръжници, вдъхновение за вашите служители и действителни прозрения във вашата стратегия и дизайн на програмата.
Средно
10-50
3 - 6 часа
И двете
10
Целогодишно

Обслужване на клиенти

Нашите обучения по Customer Care ще ви помогнат да изградите отлично клиентско обслужване и дългосрочни взаимоотношения. Те обхващат ключови техники за впечатляващо обслужване и базови умения за работа с крайни клиенти. Чрез практически насоки и ефективни стратегии ще повишите удовлетвореността на клиентите и ще изградите лоялност към вашия бизнес.
Ниско
15
8 сесии х 75 мин.
На закрито
5 х 3
Целогодишно

Практическо управление

Програмите са изцяло съобразени със специфичните бизнес изисквания на всеки наш клиент и са базирани върху теорията за емоционалната интелигентност. Защо емоционална интелигентност? Тъй като 59% от работното представяне зависи именно от емоциите. Емоционалната интелигентност, самопознанието и опитът, които следват от нея, създават своеобразен мост между научаването и превръщане на наученото в практическо действие.
Ниско
15
3-6 часа
На закрито
5 x 3
Целогодишно

Умения за водене на търговски преговори

Нашите обучения по търговски преговори ще ви помогнат да развиете умения за успешно договаряне и постигане на по-добри сделки. Те обхващат основите на ефективната комуникация, стратегиите и техниките за водене на успешни търговски преговори. С практически подход и реални казуси ще придобиете увереност и гъвкавост в различни преговорни ситуации.
Ниско
15
6 сесии х 75 мин.
На закрито
5 х 3
Целогодишно

Умения за продажби

Нашите обучения по продажби развиват ключови умения за успешно привличане и задържане на клиенти. Те обхващат стратегиите за продажби на бизнес клиенти, управлението на продажбите за крайни клиенти и ефективните техники за телефонни продажби. Практическите насоки и доказаните методи ще ви помогнат да увеличите резултатите си и да изградите устойчиви взаимоотношения с клиентите.
Средно
15
6 сесии по 75 мин.
На закрито
5 х 3
Целогодишно

Управление на екипи и лидерство

Програмите са изцяло съобразени със специфичните бизнес изисквания на всеки наш клиент и са базирани върху теорията за емоционалната интелигентност. Защо емоционална интелигентност? Тъй като 59% от работното представяне зависи именно от емоциите. Емоционалната интелигентност, самопознанието и опитът, които следват от нея, създават своеобразен мост между научаването и превръщане на наученото в практическо действие.
Ниско
15
6 -8 сесии х 75 мин.
На закрито
5 х 3
Целогодишно