Team Development Ltd. предлага интегрирани решения за прилагане на ключови търговски знания, умения и способности за индивидуално, екипно и организационно развитие. Ние изготвяме консултантски програми за подобряване трудовото представяне на търговски екипи, които могат да бъдат селектирано прилагани за:
- Определяне на празнини в уменията на търговците
- Разработване на уъркшоп сесии и обучителни програми
- Интегриране на програмите в търговската практика
Когато става въпрос за търговци и тяхното трудово представяне, ние консултираме внедряването на търговски процеси и методологии, ориентирани към клиентите на нашите клиенти и отговарящи на дългосрочните корпоративни цели на организацията.
Sales Skills теми:
- „Sales Skills B2B“
- „Управление на продажбите за крайни клинети”
- „Умения за ефективни продажби по телефон”
- и други
Преговорите са метод, чрез който хората уреждат различията. Това е процес, чрез който се постига компромис или споразумение, като се избягват аргументи и спорове.
При всяко несъгласие хората разбираемо се стремят да постигнат най-добрия възможен резултат за своята позиция (или може би организация, която те представляват). Принципите на справедливостта, търсенето на взаимна изгода и поддържането на взаимоотношения обаче са ключови фактори за успешен резу лтат.
Възможността за договаряне изисква набор от междуличностни и комуникационни умения, използвани заедно, за да постигнат желания резултат. Обстоятелствата на договаряне възникват, когато две страни или групи от лица не са съгласни с решението на даден проблем или целта на проект или договор. Успешното договаряне изисква двете страни да се обединят и да постигнат съгласие, което е приемливо и за двете страни.
Negotiation skills теми:
- „Основи на преговорите: Как да преговаряме ефективно?“
- „Водене на търговски преговори. Стратегии и техники.”
- и други
Успешният екип за обслужване на клиенти изгражда автентични и доверчиви отношения с клиентите си, превръщайки ги в естествени защитници на вашата марка. Обслужването на клиенти има отношение к ъм крайния резултат на фирмата ви. 78% от клиентите са платили транзакция или не са направили покупка поради лоша услуга. Организациите признават важността на доброто обслужване на клиентите и осигуряват на екипите за обслужване на клиенти Soft Skills обучения, от които ще се нуждаят, за да успеят – от уменията за слушане до съпричастност.
Customer care теми:
- „Отличното облужване или Как да впечатлите Вашите клиенти?“
- „Базови умения за обслужване на крайни клиенти“
- и други